Hervormd Dorkwerd

Kerk-zijn in de energiecrisis

Mocht het kerkgebouw vol zijn, (en vol = echt vol) dan kan de dienst bijgewoond worden in de Hoeksteen (het gebouw naast de kerk). Daar staat een groot TV-scherm waarop de dienst prima te volgen is, en waar ook meegezongen, meegelezen en meegebeden wordt. Bij gebruik van de Hoeksteen is daar ook altijd een ouderling en een diaken aanwezig.

Er zijn twee kerkdiensten op een zondag en wel om  9.30 uur  en om 19.00 uur

De hoge energieprijen gaan ook de gemeente van Dorkwerd niet voorbij.

Door de energieleverancier zijn de prijzen aan ons doorgegeven, en de rekening zal nog steeds aan de hoge kant zijn. We hebben het dan met name over de prijs van het gas.  Dat betekent dat in de kerk en in de hoeksteen de temperatuur lager staat afgesteld. Het is daarom verstandig om iets warmere kleding aan te trekken, als dat u normaal gewend bent

Meeluisteren/ meekijken

Alle kerkdiensten worden digitaal uitgezonden. Op deze manier kunt u de diensten meebeleven.

Via de link onder 'Actueel / Kerkomroep' wordt u rechtstreeks met onze gemeente verbonden.

U hoeft daarbij niet in te loggen op de site !!!

Scroll naar beneden en u vindt de dienst die u wilt beluisteren.